Azi am inceput sa apreciez ideea de management. Pasul agale de vopsire a devenit brusc un lucru vioi odata cu interventia unui manager care a spus vopsitorului ca a venit momentul sa termine si el lucrarea.
Faza GENIALA(absolut geniala): Azi merg la service sa vad ce mai face masina, mai ales ca am primit de la Zorzo cateva piese de care aveam nevoie sa o fac gigea (MULTUMESC DIN SUFLET ZORZO).
La atelier toti mecanicii ma stiu de ala cu miniul negru, la un moment dat unul ma trage mai deoparte si ma intreaba .. ai pus tu ceva la motor ? Eu raspund .. "nu" (poate maine ziceam da din obisnuintza). Tipul se uita la mine, si zice .. "am desfacut capota din fatza si am gasit la motor un ciorap de femeie cu niste par inauntru". Sa imi trag malul, ma duc repede la masina, vad si eu undeva in locul unde sunt suruburile de prindere pentru capota, legat delicat, pe un furtun de prea plin al radiatorului, un ciorap. NU am simtit nevoia sa vad ce culoare de par era inauntru, asa ca l-am desfacut frumos, si am inceput sa ma gandesc .. ce KILU meu sa fac cu el. Am zis sa nu il arunc pana nu vad masina inmatriculata, dupa aia am zis pula mea, il arunc dupa ce o inmatriculez si intra vreunu prostanac in in mine, sa-mi bag in ele de superstitzii; Brusc ciorapul ala a devenit pentru masina un fel de spirit protector iar parul ala joaca probabil rolul de cilindru cinci si sase.
Lungirea procesului de vopsire a fost in favoarea masinii ca au apucat sa se usuce toate straturile de substantze cu care a fost data inainte de aplicarea vopselei
(motorul fara par
)
(parbrizul lipsa, poza facuta de sus in jos, ventuza cu care se tzine oglinda in parbriz si apoi mai jos bordul dezasamblat.)