Trebuie sa recunosc ca am inceput intr-un garaj refacerea miniului. Prima faza e cea mai simpla, facerea bucati. Mai greu o sa fie facutul la loc. Acum cateva zile cu un cutit in mana am taiat ca pe branza trunchiul putrezit al unui copac. Imensa placere.
La masina va lucra ca dintotdeauna in romania un tip bun la toate. Pai ce frate, aia cu specializarea pe o anumita kestie sunt mofturi ale strainezilor astora imputiti care ne privesc de sus.
Recunosc ca e foarte aiurea proiectul de care m-am apucat, pentru ca nu mai cred ca il pot duce la capat, in romania si in general. Au existat prea multe persoane care sa zica .. hai frate, un clio, o laguna, o aia, o ailalta. etc. Traiesc straniul sentiment ca nu voi avea resursele pentru a duce acest proiect la capat.
Tocmai cand viziunea miniului semana din ce in ce mai mult cu:
A venit John, frate, cu accentul lui de englez si cu cateva miniuri restaurate la activ. Si John zice ... pai baieti, acum dupa ce am pipait-o putin .. ce sa va zic .. bafta. Stii.. cand iti zice un englez bafta .. te gandesti ce slangu meu o mai insemna cuvantul bafta pe insula. Dupa care il intrebi .. is that a yes ? Si se pare ca da.. exista un ok ca dpdv tehnic ai ce sa refaci, ca nu e totul praf. Vedem ce iese.
Cum John nu e femeie idei din astea cu banii si ca la sfarit o sa fii inghitit mai mult ca o vila in primaverii, nu sunt prezente in zona lui cenusie si deci nu e nici amintite nici esprimate.
Faza tare cand am mutat miniul in garaj, pentru ca nu vreau inca sa am cazier (nu e inca cool - dar la cum merge justitia in romania in curand numai fraierii nu au cazier) am ales sa sui mini-ul pe o remorca si sa il car asa. La un moment dat pe drum trece un bmw in viteza pe langa noi si imediat ce ne depaseste pune o frana violenta. Il depasim pentru ca eram pe alta banda si tipul merge paralel cu noi o bucata de timp dupa care accelereaza si dispare. Totul are sens cand vezi pe bmw numere de anglia.