Tuesday, August 28. 2007
in India lucrurile stau .. inghesuite ..
spre seara am fost la un internet cafe, se numea Browsing Ltd.
la televizor am dat de un post de muzica, am prins 2 clipuri ..
unul in care cantaretzii (un el si o ea) erau cu o barca cu motor (gen scuter) si faceau jaloane printre tzantzarii de pe suprafata apei, urmat dupa cateva dedicatii de unul cu un atv, tot asa ... ea pe atv el fugea dupa, el pe atv o urmarea pe ea, apoi mergeau impreuna, etc (totul filmat intr-un perimetru de 300mp)
practic suntem la acelasi nivel de nazuintza... pun pariu ca daca intrebi pe un puradel care e visul lui cand o sa fie mare nu o sa sune cu mult altfel decat unul din videoclipuri; partea nasoala e ca pana la maturitate visul lui nu se schimbat.
semnat,
idealul si lucrul de urmarit

frankfurt, gandul bun (c) mielu.ro

guest house - room (c) mielu.ro

guest house - bathroom (c) mielu.ro

moon 1 (c) mielu.ro

moon 2 (c) mielu.ro

moon 3 (c) mielu.ro

bangalore, 27 main street (c) mielu.ro
Monday, August 27. 2007
trezirea s-a produs instant, spre deosebire de orice trezire din ultimele cateva luni.
am plecat la lucru cu cativa colegi folosind un autobuz al companiei.
traficul din Bangalore este cel mai misto lucru care exista pe lumea asta.
strazile sunt un mozaic de reclame, firme, case de locuri, corturi, cladiri de birouri, scoli, institutii.
regulile de circulatie sunt simple si cred ca sunt adaptat de mult la ele .. claxonul.
orice miscare faci, beeep un claxon .. vrei sa faci la stanga .. claxon, vrei sa faci dreapta claxon lung, vrei sa pleci de pe loc claxon, vrei sa depasesti ..... claxon, vrei sa dai buna ziua .. claxon. vrei sa schimbi viteza ??? claxon !
am ajuns la job in 40 minute dupa ce am parcurs un labirint de strazi principale.. stradute secundare si intersectii.
am ajuns in India..
este ora 12 noaptea, drumul cu avionul a fost OK dpdv tehnic, fizic si psihic a fost lung, obositor, pe aripa si privat de un loc la fereastra.
duminica incepe prost, mult mai bine decat se terminase ziua de sambata dar totusi prost.
o idioata de la checkinul Lufthansa din Bucuresti imi explica ca bagajul meu de mama are 12 kile si ca nu poate sa ma lase cu el in avion, sa scot ceva din el. am scos aparatul de fotografiat si .. avea 9 kile, ce kilu meu. am pus aparatul de fotografiat la gat si am cantarit iar bagajul .. a trecut testul greutatii. inutil, fara sens, am luat boarding passul si am plecat linistit la avion..
in india 15 ore mai tarziu tot aparatul imi face probleme, nu l-a vazut nimeni dar bagajul meu de mana e suficient de mare sa atraga atentia asa ca sunt trimis la "vama". le explic ca nu au ce kilu meu sa imi vamuiasca ca eu nu import nimic in india, sunt bunurile mele si voi pleca cu ele inapoi acasa imediat ce data de pe biletul de intoarcere coincide cu cea din calendar.
nu puteam sa fiu foarte vehement pentru ca aveam o buba .. intr-un elan nefundamentat neuronic am cumparat 2 pungi de musli din romania, lucru care pare benign pana ajungi in aeroport unde .. esti pus sa declari daca ai la tine seminte. acum musli-ul se poate considera seminte, nu ? seminte presate .. deci .. e si nu e .. moment in care nu poti sa te iei in pla cu oricine. pentru ca e ilegal sa bagi seminte in india.
pana la urma am dat o spaga.. de 40 dolari si am trecut, comparativ cu taxa pe care trebuia sa o platesc, proportional cu oboseala, a fost cea mai buna decizie a noptii. bun venit in lumea treia.
afara ma astepta un sofer care m-a dus pana la locuinta de serviciu in care voi locui.
pe drum, in afara de fascinantul conferit de circulatia pe sens "opus" (left) la un moment dat pe partea dreapta a drumului - deci in dreptul liniei de demarcatie a sensurilor, era o pata neagra ... soferul o ocoleste frumos si spune ... cow ...
o kestie interesanta in avion atat in borsura lufthansa cat si din cand in cand la televizoarele din B747-400 nenea CEO of Lufthansa spune cateva despre poluare:
1) numai 2% din totalul surselor de poluare este reprezentat de industria aeronautica
2) pentru a te deplasa pe orice distanta ai nevoie de o pista de 4 km, spre deosebire de un drum care are nevoie de asfalt pe toata distanta (gen, poluarea nu e numai cat consumi in momentul deplasarii, ci este o suma a tuturor nenorocirilor care le produci naturii de la proiectul pe hartie pana la taierea planglicii)
3) daca cele 50 de autoritati care controleaza aerul in europa ar fi una singura (ca in state), atunci s-ar putea face o rutare dinamica, si alegerea rutelor mult mai usor, nu in functie de culoarele din fiecare tzara ci in functie de traseul cel mai scurt.
|