Wednesday, January 7. 2009
pentru toti cei care ar intra in mod obisnuit in stalp am pus acel bloc de beton cu dedicatie pentru puntea fatza si radiator.
asta e uimitor la finlanda, aici se intampla ceva naspa, lumea nu reactioneaza ci ACTIONEAZA, nu poti sa patzesti ceva si dupa aia a doua zi nimic sa nu se schimbe.
Tuesday, January 6. 2009
5 viteze, motor 1.6, are pe bord doua luminitze care iti spun cand sa schimbi si in ce directie, se comporta foarte bine la drum lung iar daca te iei dupa luminitze nu ai cum sa faci depasiri
ajunge la 90 in viteza doua, puzin inainte sa intre in functiune o protectie a motorului care sa opreasca funizarea benzinei prin injectoare
sta foarte bine pe drum, poti sa ii dezactivezi controlul tractiunii, am cateodata senzatia ca o poarta vantul dar e probabil doar o senzatie.
Monday, January 5. 2009
Needle codes for SU carbs
Here are a selection of needles codes and the vehicle specs that they were used in...
EB - 850cc and rebores, 920cc, 1.25SU, 9:1 CR
ADE - 998cc, HIF38, Metro inlet, std filter, free flow exhaust
ABY - 998cc, 12G295 head, HIF-38, Stub Stack, K&N, 3 into 1, RC 40, std cam
AAU - 1100cc, 1.5in SU, 3into1, heated inlet, RC40, K&N
AAA - 1275cc, HIF38, 9.5:1CR, conical filter
BFY - 1275cc, HIF44, Standard Rover Cooper setup
BEJ - 1275cc, Standard 1.3 Metro ?>
AAB - 1275cc, HIF44, LCB, Alloy inlet, RC40, K&N
BDK - 1275, stg1
BDL - 1275cc, HIF44, 9.75:1CR, MG inlet, LCB, RC40, K&N, std head
BDL - 1275cc MG Metro standard
BDL - 1293cc, HIF44, 1:10, heated inlet, LCB, K&N, stub stack
BDL - 1380cc, HIF44, 1:10, heated inlet, LCB, K&N, yellow spring
BDL+ - 1310cc, HIF44, stg2 head, 276 cam, big bore exhaust
BDL+ - 1330cc, HIF44, 11:1CR, MG inlet, LCB, RC40, K&N, 37x29, 286
BDN - ?
BDP - ?
BDR - 1380cc, HIF44, alloy in., LCB, K&N, stub stack, 285, MG Metro head.
BBW - 1380 with Twin 1 3/4" HIF carbs
'+' denotes that the profile was filed at the top end slightly to richen it.
The Axx and Bxx letters denote jet size. A for HIF38, B for HIF44. A will work in B (rich) but not vice versa.
Don Racine
Article Date: May 21, 2005
Car Accociations: MINI
Hits: 25881
Tuesday, December 30. 2008
la raspintie de drumuri (c) mielu.ro
In 2006 prin septembrie nu stiu ce m-a apucat pe mine caritatea si am luat la puricat niste leftovers. In principiu niste baietzi de la ClassIT.ro (cei ce au achizitionat domeniul iphone.ro si il directioneaza catre pagina lor infecta de web), i-au predat lu un nene, pe numele Leon niste componente ce faceau intr-o vreme treaba sub forma unor servere, desktopuri, etc. Nu pot sa descriu mirarea cu care am vazut ca odata puse in ordinea care trebuie acele piese nu mai functioneaza, deci procesoare care nu merg, hard diskuri care nu pornesc nici impinse... crima.
Si caritatea nu s-a oprit in 2006 prin punerea iar in functiune a diverselor lucruri, recuperarea datelor, reinstalarea sistemelor de operarea, aranjarea unei mici retzele si curatzarea desktopurilor de scame si praf, s-a dus mai departe in timp. Sub forma ca s-au facut niste eshop-uri si pagini de prezentare, s-a mutat treaba online pentru ca pana atunci paginile erau enorm de goale si lipsite de continut. Toata tarasenia s-a bazat initial pe un contract, iar nevoile evoluand s-au mai adaugat in timp doua. Si totul bun si frumos, eu aveam ce sa fac in putinul timp liber, etc. Conditia mea era foarte simpla .. frate platesti la timp, in rest faci ce vrei.
Ce a urmat este foarte simplu, mailul de la care a pornit discutia este acesta:
=== cut ===
----- Original Message -----
Subject: failure to login into go
From: leon rotaru
Date: 17-12-2008 12:47
stii ceva ce se intampla?
leon
=== cut ===
iar discutia este aceasta:
=== cut ===
----- Original Message -----
Subject: intristarea
To: "leon.rotaru@highsports.ro"
Date: 03-11-2008 15:01
Din urma: xx97,8 (am calculat eu desi tu nu numai ca trebuia sa stii cat ai de platit dar mai mult intelegerea e ca la pretzurile astea de dumping tu o sa faci platzile la zi)
Cumulat, pana pe 31 decembrie, cu explicatii clare pe facturi: xx72,35.
Practic poti sa faci ce vrei tu si cum vrei tu dar pe data de 13 decembrie vreau sa vad in cont xx72,35 ron de la tine, ca sa nu fie cu ghinion.
To: leon rotaru
Sent: Wednesday, December 17, 2008 7:28:57 PM
Subject: Re: failure to login into go
Salut,
xx72,35-xx00 = xx72.35 rest de plata.
Sa zici multumesc ca nu ti-am blocat siteurile ci doar am schimbat parola la mailuri.
Numai bine,
Alex
----- Original Message -----
Subject: Re: failure to login into go
From: leon rotaru
Date: 18-12-2008 17:05
1. te rog frumos sa-mi deblochezi imediat serverul conform contractului.
2. prin prezentul reziliez contractul cu data de 23 decembrie 2008.
3. la data de 23decembrie 2008 te rog sa-mi predai toate informatiile si datele care au facut obiectul contractului in cadrul unei inatlniri care are la baza un document cu aceste date semnat de ambele parti. marti, 23.12.2008 ora 10:00 sau marti 23.12.2008 ora 14:30 la sediul webmarket, magazin highsports, calea mosilor 122.
4. la data de 23 decembrie 2008, in cadrul aceleasi intalniri te rog sa-mi returnezi toate echipamentele primite de la mine sub forma de imprumut pe baza unui proces verbal.
leon
ps: plata restanta a fost efectuata. datorita faptului ca profesionalismul, seriozitatea si buna ta intelegere nu ti-a permis sa raspunzi civilizat la telefon si sa ne intalnim pentru ati face plata cash contra unei chitante te rog de urgenta sa-mi comunici un nr de fax pentru ati transmite copia opului si pentru a-mi debloca de urgenta conturile.
leon
=== cut ===
Deci eu sunt un nenorocit ca ma astept sa primesc banii la timp, mai ales ca datoria se intindea pe vreo 4-5 luni timp in care eu primeam cate o ciozvarta de bani, gen "plata partiala", eu nu vreau plati partiale ca nici eu nu ofer servicii partiale. Iar tot eu sunt: neprofesionist, neserios, neintelegator, pentru ca nu am vrut sa petrec 2 ore alergand sa primesc emitzand o chitantza niste bani care trebuia sa ii am in cont cu 4 zile inainte. Sa imi fie rusine !
Contractul nu se putea rezilia pe 23 (pentru ca in contract scria clar o luna), dar am mers pe 30 si am facut predarea, bineinteles ca fara proces verbal ca aici e vorba de reciprocitate, pentru ca nu poti sa dai niste lucruri gen ia si fa ceva din ele ca si asa sunt varzuite de ClassIT si dupa aia sa ai prentenia sa le primesti ca noi si pe baza de proces verbal, cu serie, an de fabricatie si un polish pe carcasa.
Asa ca timpul meu liber de acum inainte o sa fie ceva mai mare, eforturile mele o sa mearga spre mine si cei dragi mie in loc sa mearga spre nimic.
Ca si rezolutie a lui 2009 acest lucru este perfect, de aceea nici nu am luptat pentru acest contract si aceasta colaborarea, oricine a avut de aface cu LsR stie clar ce inseamna neseriozitatea asa ca decat sa stau sa astept dupa niste raspunsuri cu lunile si sa ajut la niste proiecte la care lucrez singur mai bine ma lipsesc. Nu stateam in banii aia, erau interesanti pentru ca rezolutia pe 2007 si 2008 era sa fac in asa fel incat sa nu platesc eu din buzunarul propriu conexiunea de internet pe care tin siteul meu si respectiv siteurile altora, dar pentru 2009 mi-am dat seama ca aceasta rezolutie a expirat Exista cativa clienti cu care imi acopar o parte din costuri, practic pun eu banii pentru gazduirea propriului meu domeniu si ajung acolo Mai bine sa dau niste bani de la mine si sa completez platile unor clienti seriosi decat sa stau pentru o suma mica sa ma tziganesc cu un om care nu stie sa aprecieze efortul celor care il ajuta fie si contra cost.
Saturday, December 20. 2008
Postarea asta vroiam sa o numesc: "sa facem ulcer cu nea petrica"
M-am bucurat nespus sa il intalnesc pe Nea Petrica pentru ca este un tip care stie meserie, putzin chitzibusar dar un perfectionist, exact cum imi doream sa dau peste cineva ca sa termin cu masina.
HIF, este cu doua litere (IF) peste carburatorul meu existent, si nu IF in acest caz nu inseamna ca e de la tzara.
diferenta intre carburatoare este acel vas in care se depoziteaza benzina inainte de a fii folosita (e un vas cu flotor ca la wc).
carburatorul nou si filtrul de aer.
totul pregatit.
aici a inceput schimbarea mea, adica din "investitor" in piese am devenit mecanic, in aceasta clipa cum tineam eu carburatorul in amana, visele unui mers mai lin si asa mai departe, poate putzina putere in plus.. se naruiesc toate si ma schimba in momentul in care Nea Petrica imi zice .. nu avem doua piulitze cu care sa prindem carburatorul in patru puncte, eu in doua nu il prind ca il decalibrez, nu il montam, nici nu are loc, etc.
gandirea pozitiva: "dam 50 ciocane si facem loc", "mergem in doua piulitze pe diagonala si mai facem rost de doua zilele astea pana atunci nu o folosesc".
pana la urma Nea Petrica cum se apropria si pranzul a zis.. daca vrei sa il montezi monteaza-l dar eu nu sunt de acoord.
si m-am apucat....
a trebuit sa scot acest intake manifold - imi pare rau eu temenii ii stiu numai in engleza pentru ca in manuale asa sunt trecuti )
si cu el scos sa montez carburatorul pe el, si apoi sa il montez la loc. si am reusit.
si am reusit. si mi-am rupt mainile in doua. si eram in tricou si era douazeci decembrie.
si asa arata un hif38 pe un motor de 998cc de mini si e munca mea
dupa care Nea Petrica m-a ajutat sa conectez toate furtunele unde trebuie, a reglat carburatorul in niste limite apoi am facut rost de acele doua piulitze le-am montat si a trebuit sa plec in finalnda.
astept cu drag sa ajung in romania si sa "afum" noul carburator )
|