Wednesday, February 15. 2012
deci e foarte simplu: eu nu am incredere in nimeni.
daca am senzatia ca tu ai codecuri pentru filmul meu e ok, poate ti-l pun.
daca vad ca nu ai codecuri atunci o las balta.
odata cu filmul vine si increderea ca ce spui tu nu este din nevoia de a iti razbuna frustrarile pe tot ce a patzit neamul tau de la maimutza la robot; ci ce imi spui tu are legatura cu prezentul si contextul.
daca prezentul tau coincide cu al meu e mai ok.
cred orice imi spui pentru ca imi spui ce trebuie, daca am senzatia ca ce spui este o gargara proasta fara legatura cu o sa iti zic "grohi-grohi" si o sa mai dureze pana mai cred vreun cuvant spus de tine. daca tu continui sa imi spui apoi tot grohi-grohi sansele s-au consumat, bine pa, whatever si hei pa!
De multe ori m-am intrebat cand mergeam sa mananc un sandwich daca tipa de acolo, dupa ce imi face mie un sandwich, si celui dinaintea mea si utmatorului, cand ajunge acasa daca aude "imi faci si mie un sandwich?" cum reactioneaza..
Iti este la sfarsitul zilei sila de jobul tau sau nu? Il faci si dupa putzin ? Sau mult ?
Pe mine nu m-a deranjat niciodata jobul meu, ca e un hobby, dar sa faci sandwich-uri nu poate sa fie un hobby
Si nu am avut niciodata imboldul sa intreb pe nimeni asta, la fel cum nu am intrebat pe nimeni niciodata pe un tip cu cercel in ureche, daca il doare iarna cand e foarte frig afara.
Si am intrebat-o pe Anca intr-o zi, cum vede ea faptul ca face ceva pentru mine, si mi-a dar un raspuns foarte simplu .. "fac asta din dragoste pentru tine, e cu totul altceva".
Si m-am inmuiat tot si a fost foarte ok totul, m-am asezat in cada si ma uitam la bobitze de apa care curgeau pe pieptul ei in timp ce se clatea, si le regaseam pe fiecare in parte in apa din cada, le vedeam asa cum vezi bulele de sapun.
Tuesday, February 7. 2012
am inceput sa citesc codul de procedura civila si codul civil.
procedura inseamna ca se aplica la aplicarea legii. (sau cel putzin asa am eu senzatia, daca e falsa rog corectura pe mail)
de vreo luna, indiferent de aditiv, imi aleg cate un film din codul civil si/sau cel de procedura civila si ma bag pe el.
de cand am citit prima oara acum vreo 2 ani, aia cu familia (codul familiei sau ceva, din 1960 nemodificat) dupa ce am trecut de partea soft, am ajuns la niste dume gen nu au voie sa se ia la pula unii cu altii daca nu e cazul sa fie voie. si am zis eu atunci ... frate iti dai seama ca s-a petrecut nefericirea de au trecut-o astia in lege ca sa nu fie dupa mintea judecatorului.
wwaaaaaa
siiii acum filme din codul de procedure civila: "Urmarirea silita a fructelor neculese si recoltelor prinse de radacini"
Articolul 464, urmarirea acestor fructe nu se va putea face decat in 6 saptamani inanitea coacerii lor si va fi precedata de o somatie de plata cu doua zilea inaintea urmaririi. Secehestrarea insa se va putea face in orice timp.
Articolul 465, urmarirea acestor fructe se va face prin mijlocirea unui executor judecatoresc, fata cu ofiterul, primarul sau unul din ajutorii sai, sau in lipsa lor, a doi martori varstnici.
Si acum zboara... fructele neculese si recolte prinse de radacini.
Monday, February 6. 2012
Spre avion eu am plecat,
Nas in nas cu EBA-m dat,
Era pe una la agatzat,
Ca avionul i-a intarziat.
Pe la noua am plecat,
Cu avion aglomerat,
Mai nimic de discutat,
Boc premier era garantat.
Dar cum am aterizat,
Mare veste am aflat,
Cum pe Boc la debarcat,
Un chiorete de pirat..
Zise Boc de pe salupa,
Ca a avut super trupa,
Guvern cum altii nu pupa,
Ca salar ti-a lasat de-o supa.
Cu Boc numai bine-a fost!
Atunci dus e fara rost...
PDL nu vrea la cost
O imagine cu-n prost.
=== text scris pentru clubul din care fac parte. nu pot da mai multe detalii pentru ca sunt membru fondator si seful cel mare a zis ca pana in aprilie sa mucles ===
Steaua de pe grila radiatorului m-a fascinat când am mers pe scaunul pasagerului intr-un W201 al unui prieten. Părea sa tina apăsata mașina pe șosea și sa indice șoferului orice unduire a drumului.
După multa vreme de la acest episod m-am îndrăgostit de felul in care arata /8 W115, cu ajutorul taxei de înscriere alegerile mele au fost simplificate când m-am gândit de unde sa cumpăr o astfel de mașina, a urmat sa iau o mașina înscrisa deja in Romania.
E greu sa găsești un exemplar inca nealterat, la noi in tara se repara cu ce iți pica in mana, nu neapărat cu piesa originala.
/8 este unul din modelele care nu se strica, este foarte robust si după ce ai pornit motorul nu se mai oprește decât la destinație, asta aveam sa descopăr când am coborât cu un w115 2.2d din Mediaș pana in București.
Era vara, becul de motorina era aprins, motorul fusese pornit deja de fostul proprietar si tăcănea fericit. Mașina stătuse mult timp, așa ca m-am suit in mașina, am reglat oglinzile si după ce am făcut plinul (rezervorul are 65 litri) l-am dus pana in București.
Mașina era foarte lata, dar eram învățat sa mă acomodez repede pe o mașina noua pentru ca in perioada aceea mergeam mult in străinătate si la închirieri primeam mai tot timpul o mașina "noua" pentru mine.
Ce lipsea era turometrul, acest impas a fost depășit ușor pentru ca mașina la acea data avea probleme cu injectoarele si pompa de injecție era si ea dereglata astfel incat știam ca trebuie sa schimb când nu mai vedeam nimic in spate, acel nor negru care se mai vede doar pe munte când se apropie o furtuna era semnul ca trebuie schimbata treapta de viteza. Viteza maxima nu am avut curaj sa descopăr in timpul primei calatorii.
A urmat înscrierea, la număr nu am vrut sa pun BNZ sau MER sau habarnam ce legat de numele producătorului, ci am ales un atribut de trei litere al personalității mașinii, si a rămas LAT.
Primul drum de botez am mers cu mașina la manstirile din moldova imediat ce am înscris-o pe numele meu, insotit de doi prieteni.
Masina avea unele lipsuri si defecte, la început nu vroiam sa o repar masina, sa investesc in reparatii, am facut schimbul lichidelor si am inlocuit cablurile pentru frana de mana ca erau stricate si asta a fost. Vedeam achizitia masinii ca pe o inchiriere mai mult decat pe o achizitie, asta si pentru faptul ca pretul ei a fost egal cu pretul pe care il plateam pe inchirierea unei masini pe o perioada de 3 saptamani in scandinavia. Si ma feream sa incep sa o repar pentru ca știam ce înseamnă sa repari o mașina cum trebuie, atât costuri cat si faptul ca nu găsești mulți oameni care sa știe si sa vrea sa facă o mașina veche.
Norocul meu a fost ca atunci cand am luat masina, proprietarul - un tip foarte onest, mi-a pus in portbagaj toate piesele de care aveam nevoie intr-o prima faza a reparatiilor (cablurile de la frana de mana, niste butoane pentru partea electica – dezaburirea si semnalizarea), niste printuri cu partea electrica si mecanica masinii, etc.
Intr-o zi in timp ce colindam prin țara am găsit pe marginea drumului un /8 lovit, dauna totala, avea spatele făcut zob (m-a impresionat totuși ca deși o mașina mult mai mare ca el a intrat in fundul lui, bancheta din spate era neatinsa). Ca sa îmi ușurez reparațiile am zis ca nu e rău sa ai o mașina de piese, mai ales ca era identic cu al meu. Si l-am luat si l-am dus la țara, si am început sa dezmembrez in curte, piesele coborau singure de pe mașina, totul se lega, totul era logic, in zona motorului orice șurub când începeai sa îl scoți avea câteva ganguri „murdare†iar apoi culoarea lui era cea din fabrica, curat, fără vreo urma a timpului.
Am ținut mult sa am partea electrica originala si funcționala, alternatorul era de pe alt model, l-am schimbat cu unul de pe modelul meu, apoi am făcut sa meargă avariile, dezaburirea, etc.
ÃŽncălzirea nu mergea la maÈ™ina, aeroterma era gripata, aÈ™a ca am luat-o si reparat-o, astfel maÈ™ina făcea căldura in interior si când „stăteai pe locâ€. Defectul aerotermei e frustrant pentru ca este foarte greu de ajuns la ea, lumea glumeÈ™te si spune ca maÈ™ina a fost construita în jurul acelei aeroterme, atât de bine este „ascunsa†in interiorul bordului.
MaÈ™ina a început sa se lege, totul sa meargă, loc de îmbunatatire era la partea de injectie asa ca am cumparat niste injectoare si am fost cu pompa la reglat. Rezultatul a fost spectaculos, fumul negru de diesel a fost inlocuit cu unul albastrui de ulei. Motiv de reflectie pentru o saptamana sau doua, similar cu „ce a fost intai oul sau gaina†ce a fost intai „fumul de diesel sau cel de ulei†sau „fumul de ulei era acoperit de cel de diesel sau era integrat in elâ€. Masina insa nu mai scotea fum negru, astfel incat nu mai imi era rusine sa ma dau cu ea. Nu a existat motor in trei cilindri in BucureÈ™ti pe care sa nu îl depășesc la plecarea de la stop.
M-am ocupat apoi si de caroseria masinii, am luat-o la vopsit, eu ma pregateam cu vopsirea ei de mai mult timp, astfel incat atunci cand am inceput dezechiparea aveam deja luate toate ornamentele de care aveam nevoie, si un parbriz nou ca cel de pe masina era zgariat si mancat de vreme.
Si asa am ajuns intr-o zi sa am o masina aproape noua, o masina care te face sa te bucuri de fiecare kilometru parcurs impreuna cu ea, o masina in care te simti in siguranta si sigur ca ajungi la destinatie.
|